ПРАВИЛА ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОМОЦИОНАЛНА КАМПАНИЯ
“Happy Call Коледно късметче”
1. ПЕРИОД НА КАМПАНИЯ
10.00ч. на 20.11.2024 г. – 23.59 ч. на 30.12.2024 г.
2. ОРГАНИЗАТОР НА КАМПАНИЯТА
"Виваком България" EАД, наричана по-долу Vivacom или Организатор.
3. УЧАСТНИЦИ В ПРОМОЦИОНАЛНА КАМПАНИЯ
В кампанията могат да вземат участие всички физически лица - абонати на Vivacom –
страна по договор за предоставяне на мобилни услуги, както и потребители на
предплатени мобилни услуги на Vivacom, които имат активен абонамент за услугата
Happy Call.
4. ТЕРИТОРИЯ НА ПРОМОЦИОНАЛНА КАМПАНИЯ
Територията на Република България.
5. УЧАСТИЕ В КАМПАНИЯТА
5.1.Всички абонати на Vivacom, които имат активна Happy Call услуга, могат да
участват в кампанията като закупят поне една нова мелодия от целия каталог на
услугата Happy Call на цена 1.99лв. с ДДС за месец и след изтичане заявят
подновяването на мелодията за още един месец или като закупят поне две нови
мелодии от целия каталог на услугата Happy Call на цена 1.99лв. с ДДС. Абонати на
Vivacom, които нямат активна Happy Call услуга, могат да участват в кампанията като
активират услугата Happy Call и закупят която и да било мелодия от каталога на
услугата Happy Call на цена 1.99лв. с ДДС за месец, а след изтичане заявят
подновяването на мелодията за още един месец или като закупят поне две нови
мелодии от целия каталог на услугата Happy Call на цена 1.99лв. с ДДС.
5.2. Абонатите, които отговарят на условията по 5.1. по-горе, могат да участват във
виртуалното изтриване на късметче, което се визуализира след кликването на банер,
позициониран на главната страница www.happycall.bg. Всеки абонат, отговарящ на
критериите по 5.1. може виртуално да изтрие късметчето- веднъж при закупуване на
мелодия и веднъж при подновяването и за периода на кампанията.
За да е валидно участието в кампанията, абонатите, след закупуването на мелодията,
трябва да потвърдят участието си и да се съгласят с обработването на личните им
данни по предвидения начин, отбелязвайки чекбокса под късметчето.
Служители на Vivacom нямат право на участие в кампанията.
6. Награди
Предметните награди се разпределят по следния начин:
- 1 брой смартфон Vivacom 5G Pro Smartphone;
- 1 брой слушалки Vivacom Buds
Когато при виртуалното изтриване на късметчето се визуализира съобщение
„Печелиш! Участие в томбола за Vivacom 5G Pro Smartphone или Vivacom Buds“,
абонатът ще участва в томбола в края на кампанията.
Участниците, изтеглили виртуално късметче с надпис „Печелиш! Участие в томбола
за Vivacom 5G Pro Smartphone или Vivacom Buds“ ще бъдат включени в томбола,
при която на лотариен принцип от всички ще се изтеглят двама печеливши и 4
техни резерви.
Визуализациите на наградите са с илюстративна цел.
7. Теглене и уведомяване на печелившите
Участниците в инициативата, на които се е паднало късметче „Печелиш! Участие в
томбола за Vivacom 5G Pro Smartphone или Vivacom Buds“, и които са дали съгласие
за обработка на личните им данни, ще участват в томбола на 31.01.2025 г. Механизъм
на определяне на печелившите:
- Чрез софтуер се избират 2 печеливши и 4 техни резерви на случаен принцип;
- Печелившите участници ще бъдат уведомени с до 3 обаждания на използвания
от тях мобилен номер за участие в играта в периода на кампанията;
- Ако печеливш участник не отговори на обажданията, то се преминава към
резервите и се продължава така до последната резерва.
8. Получаване на наградите
Печелившите участници получават наградите си само, ако към момента на
уведомяването им те нямат изискуеми задължения към Виваком България по
отношение на предоставяната мобилна услуга.
Ако номера на печелившия не е активен по време на уведомяването на клиента той
губи правото си на получаване на наградата.
Наградите се изпращат с куриер на посочения от получателя адрес или в офис на
куриера. Получател на наградата може да е само титуляря на регистрирания за
участие номер – съгласно договора с Организатора. Получателят следва да се
идентифицира с лична карта.
Наградите не могат да бъдат заменени с паричния им еквивалент.
Наградите са лични и не могат да бъдат преотстъпвани или заменяни.
Всички участия след определения краен срок на кампанията се считат за невалидни.
Организаторът на Играта няма задължение да води кореспонденция във връзка с
претенции за участие и/или получаване на награди, предявени след изтичане на срока
на кампанията и посочените в настоящите Общи условия срокове, какво и във връзка
с претенции, предявени от участници, които не отговарят на условията на участие,
съгласно настоящите Общи условия.
Организаторът не носи отговорност за невъзможност за осигуряване на участие в
кампанията при настъпване на обстоятелства извън неговия контрол - случаи на
непреодолима сила, случайни събития, проблеми в глобалната мрежа интернет и в
предоставянето на услуги извън контрола на Организатора.
Организаторът не гарантира непрекъсваемост, навременност и липса на технически
грешки, доколкото това е извън неговите възможности, контрол и воля.
Организаторът не отговаря спрямо трети лица за вреди, причинени от участници в
следствие на техни действия и/или бездействия в нарушение на настоящите Общи
условия и/или закона.
В случай на злоупотреба, недобросъвестно поведение или нарушаване на Общите
условия от участник, Организаторът има право да го отстрани от участие. Независимо
от отстраняването му от участие, участникът е изцяло отговорен за действията, в
резултат на които е отстранен от участие, както за всички вреди, причинени на
Организатора и/или трети лица вследствие на неговите действия.
9. Лични данни
Vivacom е администратор на лични данни по смисъла на Регламент (ЕС) 2016/679 и
Закона за защита на личните данни.
Vivacom събира и обработва личните данни на спечелилите в играта като спазва
българското и европейско законодателство.
Vivacom гарантира в максимална степен защитата на личните данни на всеки
участник, обработвани при и по повод провеждането на съответната активност.
Подробна информация за целите и правното основание за обработването на личните
данни; категориите получатели на лични данни; срока, за който ще се съхраняват
личните данни; правата на субектите на данни във връзка с обработването на
неговите лични данни от страна на Vivacom, както и информация за начина, по който
те могат да бъдат упражнени; данни за контакт с длъжностното лице по защита на
данните и всяка друга информация, която Регламент (ЕС) 2016/679 изисква да бъде
предоставена на абонатите, се съдържа в Политиката за поверителност и защита на
личните данни, обработвани в Vivacom при и по повод предоставянето на електронни
съобщителни услуги, която е публикувана на интернет страницата на Vivacom –
www.Vivacom.bg и Политиката за поверителност и защита на личните данни на уеб
портала Happycall.bg.
10. Общи положения
Активирането на промоционална Happy Call мелодията става след като клиентът
изпрати кода или ключовата дума на избраната от него мелодия на кратък номер
1520.
Активирането на мелодия може да бъде направено и от уеб сайта на услугата Happy
Call -
http://happycall.bg
Активирането на мелодия може да бъде направено и от мобилното приложение Happy
Call, налично в Google Play Store & Apple App Store.
Активирането на мелодия може да бъде направено и през IVR чрез обаждане на кратък
номер
1520.
на промоционалната кампания са публикувани на интернет страницата на
Vivacom –
www.Vivacom.bg, както и на страницата на услугата – www.happycall.bg
има право да променя по всяко време настоящите правила, като
промените влизат в сила от публикуването им на интернет страницата на Vivacom –
www.Vivacom.bg, както и на страницата на услугата –
www.happycall.bg.